תעצבו בסטייל: עיצוב פנים בשילוב עץ בבית

הדרך הטובה לשלב עץ בעיצוב הבית שלכם היא לעצב אותו בסגנון כפרי. אמנם המילה "כפרי" נשמעת כמו עיצוב פשוט ומיושן אך בפועל מדובר על עיצוב במראה חם ומזמין המאופיין בשימוש בעץ מלא ואלמנטים טבעיים. אז מה היא הדרך הנכונה לשילוב עץ בעיצוב הבית שלכם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

עיצוב פנים עץ

דלתות וחלונות מעץ

דלתות וחלונות מעץ ייתנו לבית שלכם מראה טבעי כבר מהכניסה לבית. על מנת לתת מראה שהוא גם יוקרתי וגם טבעי ניתן להשתמש בדלתות עץ אלומיניום או חלונות עץ בשילוב אלומיניום. חוץ מהמסגרת עצמה של החלון ניתן להוסיף גם תריסים מעץ. על מנת לעשות את הבחירה הנכונה בבחירת הדלתות, החלונות ובכלל כשבוחרים סגנון עיצוב מסוים לבית, מומלץ מאוד להיעזר באנשי מקצוע כמו מעצב פנים שידעו איך לקחת את הדרישות והצרכים שלכם וליישם אותם בשטח.

ריהוט עץ

הצעד הבסיסי למראה כפרי בבית הוא ריהוט עץ. ספות, מיטות, שולחנות, אביזרים וכל ריהוט אחר שתוכלו לחשוב עליו. ניתן לשחק עם הגוונים והסוגים (לא יותר מדי). רוב מעצבי הפנים יגידו לכם שהריהוט חייב להיות כבד ומאסיבי אך חשוב להבין שזה תלוי בגודל החדר ובטעמכם האישי. בנוסף, כדי לגוון עם צבעי העץ, ניתן ליצור ניגודיות בעזרת הריפוד.

ריצוף וחיפוי קירות

על מנת להוסיף עוד אלמנטים של עץ לבית ניתן להשתמש בפרקט לריצוף פנים הבית או בדק לריצוף החוץ. בנוסף, חיפויי קיר מעץ או דמוי עץ.

עיצוב פנים

שילובי עץ מנצחים

על מנת שהבית לא יהיה כולו מעץ ויהפוך למוגזם, ניתן לשלב בין חומרים שונים כמו: פלסטיק, מתכת וזכוכית וכן גם בין צבעים שונים כמו שחור ולבן שהולכים נהדר עם צבעי עץ. בריהוט כמו ארונות, שידות ומגירות ניתן לשלב ידיות פרזול מברזל.

אביזרים

האביזרים עצמם לא מעץ אבל הם נותנים תחושה של עיצוב כפרי. כריות גדולות, קופסות פח במראה עתיק, סלי קש לאחסון וכד'.

חשוב לזכור שבקניית רהיטי עץ ובכלל בשימוש בעץ, לאיכות יש חשיבות גדולה. עץ לא איכותי יכול לגרום להינזק ולגרום לנזק ולכן חשוב לבדוק את איכותו בטרם הקנייה ולא להתפשר. כמו כן, חשוב להתייעץ עם אנשים מקצוע לגבי מיקום הרהיטים ולגבי התקנת ריצוף וחיפויי עץ מכיוון שלא כל מקום בבית מתאים לעץ- מקומות בהם עוברים מים עלולים להרוס את העץ.

לסיכום, עיצוב כפרי הוא עיצוב מיוחד במינו המשלב המון אלמנטים של עץ שנותנים תחושת חמימות בבית אך מומלץ בחום לעשות את העיצוב ביחד עם מעצב פנים בעל ניסיון בסוג עיצוב זה שידע לאזן את הבית כך שלא כולו יהיה מעץ וידע כמובן לבחור את העץ האיכותי לריהוט הבית שלכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!