האם דלתות עץ הן בטיחותיות?

אין ספק שבחירת דלת כניסה לבית מהווה את אחת הבחירות המשמעותית בעיצוב וסגנון הבית ובעלת חשיבות בכל הקשור לבטיחות.

אם נחשוב על זה רגע, דלת הכניסה לבית מהווה את הריהוט הראשוני טרם כניסה לדירה כך שברור למה אנשים משקיעים מחשבה ולא מעט התלבטות בבחירת דלת.

ניתן לראות כי ההתלבטות העיקרית הינה בין דלת עץ לדלת מתכת – בשורות הבאות נבין את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהדלתות ונבין האם דלתות עץ הן בטיחותיות.

ניתן לראות כי בעבר ובמשך שנים רבות דלתות הכניסה לבית היו מעץ מלא ואיכותי בלבד ושידרו חוזק, עוצמה ונוכחות שלא ניתן להשיג מדלתות אחרות. אחד היתרונות הבולטים של דלתות עץ הינה העובדה כי קיים היצע נרחב של סגנונות ועיצובים מיוחדים ומרשימים וזאת בהשוואה לדלתות מתכת.

כמו כן, ניתן להתאים דלתות עץ בגדלים מיוחדים וגדולים במיוחד וכמובן לעצב ולהוסיף אלמנטים עיצוביים בהתאם לטעמכם האישי.

ראו: דלת מתקפלת

דלתות עץ מלא ללא ספק עונות גם על דרישת הבטיחות הרצויה לבית

ולכן מהוות בחירה אידיאלית עבור מי שמעוניין בדלת יפה ומעוצבת וכמובן בטיחותית. חשוב להבין כי ניתן לבחור דלתות עץ מסיביות אשר יעניקו הגנה מקיפה אך כמובן מנגנוני הנעילה והצילינדרים שמתחברים לדלת הינם בעלי החשיבות בהגנה וביטחון.

לעומת דלת העץ קיימים סוגים שונים של דלתות מתכת אשר גם אותן ניתן לעצב בהתאם לדרישותיכם. היתרון העיקרי והבולט של דלת מתכת הינה העובדה כי היא מבודדת רעשים מה שמהווה מרכיב חשוב עבור אנשים החיים במרכז העיר או באזורים בהם יש אנשים רבים ותחבורה ציבורית.

יתרון נוסף של דלת מתכת הינה העובדה כי היא אינה דורשת תחזוקה שוטפת אלא ניקיון בסיסי ופשוט עם מים. כמו כן, דלתות מתכת לרוב עמידות יותר ונשמרות במצב אחיד במשך שנים רבות ללא סדקים או שאר בעיות.

אז כמו שראינו לכל סוג דלת יש יתרונות וחסרונות וכעת עליכם לבחור.

אם גם אתם עומדים כעת בדילמה בין הבחירה בדלת עץ או אולי כדאי דלת מתכת – מומלץ להיעזר ולהיוועץ בחברה מקצועית ואיכותית המציעה מגוון דלתות כניסה לבית מחומרים שונים ובסגנונות שונים ותדע להעניק לכם את הייעוץ המקצועי והמקיף ביותר. חברה מנוסה תעניק לכם ליווי ויחסי אישי לכל אורך הדרך ועד לבחירת הדלת המושלמת.

התייעצו גם עם מנעולן מקצועי מרמת גן להתקין את המנעולים הטובים ביותר, כי הביטחון שלכם הוא מעל הכל.

ראו גם: תריסים | תריסי עץ | תריסי אור | חלונות אלומיניום | ויטרינות זכוכית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!