אילו סוגי תריסים כדאי לקנות לבית?

התריסים משמשים את כולם בבתים שלהם על מנת לקבל מעט פרטיות בבתים הפרטיים שלנו ועל מנת לעשות צל במהלך שעות היום.

ישנם כמה סוגי תריסים המחולקים ל-4 קטגוריות. תריסים חשמליים, ידניים, הזזה ותריס ונציאני. על מנת שתוכלו לבחור את התריסים המועדפים עליכם, מומלץ שתכירו את הסוגים המומלצים לרכישה.

תריסים חשמליים

התריסים החשמליים הפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות ובבתים חדשים רבים ניתן למצוא אותם כבר בצורה אחידה.

גם התריסים החשמליים מתחלקים לכמה קטגוריות. ישנם את תריסי האור אשר נחשבים ליפים והיקרים ביותר. אלו מאפשרים לנו לעשות צל בתוך הבית ולראות את כל הנעשה בחוץ על ידי פתיחת התריס בחצי.

תריסי האור לא מאפשרים למביטים מבחוץ להישיר מבט לפנים הבית גם בעת שאלו לא מורדים לגמרי. בנוסף, אלו מסוגלים לבודד את הבית תרמית ואקוסטית בצורה רבה וניתנים לשילוב במערכות בית חכם.

סוג אחר של תריסים חשמליים הינם תריסים מוקצפים. מדובר למעשה בסוג זול יחסית של תריסים אשר מורכב משכבה של אלומיניום שבתוכו קצף מתנפח למטרת יצירת בידוד.

תריס שלב משוך הינו סוג של תריסים אשר נראה כמו התריסים המוקצפים אך עובי האלומיניום אצלו גדול יותר וזה עשוי משילובים שונים של מתכות אשר מחזקות אותו והוא גם חלול (ללא קצף).

תריס ידני

התריס הידני דומה מאוד לתריסים החשמליים אך בדרך כלל ייעשה שימוש רק בתריסים המוקצפים בסוג זה.

את התריסים הידניים פותחים וסוגרים באמצעות חבל בודד כאשר זה נראה מבחוץ כאילו ישנם שני חבלים (בבתים ישנים עוד ניתן למצוא תריסים ידניים שנראה לעין רק חבל אחד).

תריס ונציאני

תריסים ונציאנים הינם סוג של תריסים חשמליים אשר מתאספים כלפי מעלה.

התריסים הללו קלים יחסית ואלו מורכבים משלבים מאוד דקים כאשר בין כל שלב ושלב עוברים שני כבלים בכל משני צדיו. מעבר לכך, יש סרטים במרכז התריס שמיועדים לאיסוף התריס.

איך בוחרים תריסים לבית?

ראשית, בחרו האם אתם מעוניינים בתריסים חשמליים או בתריסים ידניים. במידה ואתם מעוניינים בתריסים כבדים יחסית, מומלץ לבחור דווקא בתריסים חשמליים על מנת להקל עליכם במהלך השגרה היום יומית.

השלב השני של בחירת התריסים הינו בחירת עיצוב התריסים מפני שאלו משפיעים רבות על עיצוב הבית. ניתן לבחור להרכיב תריסים מחומרים רבים כפי שצוינו וישנם חומרים אפשריים נוספים כמו תריסי עץ אשר נעשו פופולריים מאוד בשנים האחרונות.

ראו עוד אודות: תריסי אור | אופן אלום דיזיין | חלונות אלומיניום

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!