מהם היתרונות הבולטים של תריסים חשמליים?

במהלך בחירת תריסים חדשים לבית שלנו, עומדות בפנינו כמה בחירות, ראשית נוכל לבחור עיצובים שונים וגם מטרות שונות כמו תריסים שמבודדים יותר או פחות.

בין הבחירות, נוכל לבחור ולהתקין תריסים חשמליים שנעשו פופולריים מאוד בשנים האחרונות בישראל ולמעשה הפכו לסטנדרט בבתים חדשים רבים. לפניכם כמה מהיתרונות הבולטים של התקנת תריסים חשמליים.

היתרונות הבולטים

תריסים חשמליים הינם איכותיים מאוד. התריסים החשמליים עשויים אלומיניום אשר נחשבת למתכת עמידה וחזקה מאוד ובנוסף היא איננה מתקלה. האלומיניום שומר על העיצוב שלו.

יש לציין אמנם, כי קיימים מגוון של תריסים חשמליים העשויים חומרים שונים אך אלומיניום הינו הסטנדרט. התריסים החשמליים הינם בטיחותיים ובטוחים לשימוש. פתיחת וסגירת התריסים נעשה על ידי הרמת והורדת מתג או אפילו באמצעות שלט רחוק. אין צורך בפתיחת החלונות על מנת לפתוח את התריסים.

יתרון בולט נוסף של התריסים החשמליים הינו שהם ניתנים לעיצוב בהתאמה אישית ואלו גם מאפשרים שליטה מלאה בכמות האור שתיכנס לתוך הבית וזאת על ידי צמצום והרחבה של המרווחים בין רפפות התריס.

ניתן אם רוצים, להאיר קטעים שונים של התריס וניתן גם להוסיף חיישני חום ואור. התריסים החשמליים מסוגלים להעניק הצללה טובה לתוך הבית ולהחשיכו בצורה ניכרת גם בשעות של שמש ישירה.

התריסים משתלבים טוב בבתים חכמים

מכיוון שמדובר במערכת חשמלית לגמרי, ניתן לחבר את התריסים לשלט רחוק ולשלוט בהם מבלי לקום מהספה.

מדובר ביתרון גדול אשר הופך לחסרון רק בשעת הפסקת חשמל שכן בשעה זו אין לנו שליטה על פתיחת וסגירת התריסים אם איננה מערכת ידנית בנמצא.

כדי ליהנות מהיתרונות, חשוב לבחור בתריסים חשמליים איכותיים

ישנם בתים ודירות רבות בישראל אשר מותקנים בהם תריסים חשמליים אך אלו אינם ממצים את מלוא הפוטנציאל שלהם.

יש לכך כמה סיבות כאשר המרכזיות שביניהן הינן שפעמים רבות הקבלנים אשר בונים דירות מעוניינים לחסוך מעט בעלויות התקנת התריסים וכך מתקינים תריסים אשר עשויים חומרים זולים ומטילים את מלאכת התקנת התריסים על פועלי בניין שאין להם התמחות מיוחדת בהתקנת תריסים.

החשיבות שבהתקנתה מקצועית של התריסים היא איננה רק על מנת שאלו ימלאו את מטרתם אלא גם על מנת שיחזיקו מעמד לאורך זמן. התקנה לא ראויה של תריסים חשמליים יכולה לגרום להרס המנוע ואף לפתיחה וסגירה לא סימטרית של התריסים.

החשיבות שברכישת תריסים חשמליים מיצרנית איכותית נבחנת גם על ידי החיתוך והגימור של התריסים אשר מעניקים לתריס את אריכות חייו.

ראו גם: דלתות זכוכית | חלונות אלומיניום | אופן אלום

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!