ניקיון חלונות בגובה – מה מותר ומה אסור

גרים בבניין מגורים רב קומות? המשרד שלכם נמצא למעלה במגדל העיר? אחד השירותים שאתם הכי זקוקים לו, הוא ניקיון חלונות בגובה. חלונות נקיים חשובים לתדמית המשרד או העסק, אף לא אחד רוצה שהלקוחות יגיעו אליו למשרד, ויתקלו בחלונות מלאי אבק וללא שקיפות. הרושם שיותר אצלם, יכול לפגוע בתדמית העסק מה שיגרום לירידה במכירות ובהכנסות. כיום ישנן חברות רבות המספקות שירות ניקוי חלונות בגובה, וכדאי לבדוק ולקבל הצעת מחיר אצל מספר חברות.

ניקיון חלונות בגובה

קצת על מידע על איך זה קורה

 

כיום ישנן מספר סוגי ניקיון חלונות בגובה, וזה משתנה בהתאם לגודל העבודה ולתקציב שלכם. סוג ראשון של ניקיון זה, נעשה בעזרת מנוף. ישנם מנופים המיועדים לפעולות אלו, והם יכולים להגיע לגבהים של עשרות קומות. סוג שני של ניקיון, הוא בעזרת סנפלינג. העובד קשור היטב בחוטים, ועושה את הניקיון בין שמים לארץ ללא מקום יציב להניח את הרגליים. מבחינתכם, הדבר החשוב ביותר שלפני שתיעזרו בשירות זה, וכדי להימנע מתביעות אפשריות במידה וחלילה ייגרם נזק כלשהוא, הוא לוודא עם החברה כי לעובדיה ישנן את הרישיונות המיועדים לכך. רישיון זה מונפק ע"י משרד העבודה, והוא ניתן לאחר קורס מקיף הכולל הכשרה מעשית וליווי מפקח מטעמם לתקופה בת חצי שנה. החובה לבקש עובדים בעלי הכשרה זו, היא קריטית. כאשר מדובר על ניקיון חלונות עץ אלומיניום או כל סוג חלון אחר בגובה הכולל סכנה לאדם אשר לא עבר זאת, עלול לגרום לבעיות חמורת אשר יחלו בתביעות משפטיות כלפיכם, ועד לנזק פיזי חלילה לאדם.

 

תדירות ניקיון חלונות בגובה

 

שירות זה, הוא לא מסוג הדברים שעושים אותם פעמיים בשבוע, אלא תדירות הניקיון במקרה זה היא נמוכה, ולרוב היא עומדת על ממוצע של חודשיים בין ניקיון לניקיון. חברת ניקיון טובה שעושה עבודה כפי שצריך להיות, תוכל לתת לכם שקט לתקופה ארוכה וחלונות מבריקים שישדרגו את מראה המשרד או החלל בו הם נמצאים.

לסיכום: ניקיון חלונות בגובה הוא הכרח לכל משרד או בית היושב לו בקומות העליונות. כיצד זה התבצע? פחות עניין שלכם, אלא דווקא לשיטה שהחברה אותה הזמנתם תעבוד. אך זה כן דורש מכם לבדוק שישנם אישור ותעודות הכוללים הסכם מסדר והצעת מחיר בכתב שימנע מכם בעיות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!